Darmowa wysyłka
na wszystkie zamówienia powyżej 300.00zł

Wymiany i zwroty

 

WYMIANA


Masz 14 dni na wymianę towaru od momentu odebrania przesyłki.
W przypadku, gdy zamówiony towar nie będzie Ci odpowiadał pod względem koloru lub rozmiaru, bez problemu wymienimy go na inny. Pamiętaj jednak, że produkt, który chcesz wymienić nie może nosić śladów użytkowania. Musi być ometkowany, w oryginalnym opakowaniu, czysty, pozbawiony zapachu perfum, kremów lub innych kosmetyków osobistego użytku.

 
JAK DOKONAĆ WYMIANY?

  1. Sprawdź, czy w naszej aktualnej ofercie znajduje się rozmiar lub kolor produktu, na których chcesz dokonać wymiany.
     
  2. Następnie złóż nowe zamówienie na ten produkt. W ten sposób dokonasz jego „rezerwacji”. Wybierając formę płatności, wybierz opcję „przelew na konto” i dogodny dla Ciebie sposób wysyłki.
     
  3. Wypełnij formularz wymiany: do pobrania pod tym linkiem
     
  4. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz wymienić następujące dokumenty:

    a) wypełniony formularz wymiany
    b) dowód zakupu lub jego kopię (paragon lub faktura VAT)
     
  5. Zwracany do nas towar musi być:

    a) w nienaruszonym stanie,
    b) bez śladów używania,
    c) w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszonymi metkami
     
  6. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

    annopolis BOUTIQUE
    ul. Kościuszki 5
    33-330 Grybów
     
  7. Koszty przesyłki w przypadku wymiany pokrywa kupujący. Wpłać tylko kwotę za wybrany sposób przesyłki na wskazany w nowym zamówieniu numer konta.
     
  8. Jeśli na naszej stronie nie jest dostępny interesujący cię rozmiar/model, oznacza to, że wymiana nie będzie możliwa. Możesz wówczas wymienić zakupioną rzecz na inną, lub dokonać zwrotu.
     
  9. Jeśli chcesz wymienić zakupioną rzecz na inną – dokonaj zwykłego zwrotu tej rzeczy i złóż nowe zamówienie na inną rzecz.
     
  10. Po otrzymaniu zwrotu towaru, przekażemy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy kwotę zwrotu (maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych).
     
  11. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący.
     
  12. Z uwagi na bezpieczeństwo wysyłanej do nas paczki, polecamy odesłanie jej do nas priorytetowym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

 
ZWROT TOWARU


W naszym serwisie możesz zwrócić towar bez podawania przyczyny. Masz na to 14 dni od daty otrzymania paczki.

  1. Zwracany do nas towar musi być:

    a) w nienaruszonym stanie,
    b) bez śladów używania,
    c) w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszonymi metkami
     
  2. Do przesyłki dołącz koniecznie dowód zakupu (paragon, faktura VAT) lub jego kserokopię oraz wypełniony formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj.
     
  3. Prosimy, odsyłaj towar dobrze zapakowany i zabezpieczony. Towar zniszczony podczas transportu z powodu złego opakowania nie będzie przyjmowany.
     
  4. Towar należy odesłać pod adres:

    annopolis BOUTIQUE
    ul. Kościuszki 5
    33-330 Grybów
     
  5. Po otrzymaniu zwrotu towaru, przekażemy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy kwotę zwrotu (maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych).
     
  6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący.
     
  7. Z uwagi na bezpieczeństwo wysyłanej do nas paczki, polecamy odesłanie jej do nas priorytetowym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

 
WAŻNE

  1. Towar bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, uszkodzony, bez dowodu zakupu lub zwrócony po wymaganym terminie, będzie odsyłany do klienta.
     
  2. Reklamacje, dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności doręczyciela.

 
REKLAMACJA


  1. Na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty, przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres dwóch lat od daty zakupu.
     
  2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zgłoszenia reklamacji możesz dokonać drogą elektroniczną wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, który możesz pobrać tutaj.
     
  3. Reklamowany towar w oryginalnym opakowaniu, wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym i dowodem zakupu, należy odesłać z dopiskiem „Reklamacja” na adres:

    annopolis BOUTIQUE
    ul. Kościuszki 5
    33-330 Grybów
     
  4. Reklamacje bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem, nie będą przyjmowane.
     
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną lub telefoniczną.
     
  6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący.
     
  7. Z uwagi na bezpieczeństwo wysyłanej do nas paczki, polecamy odesłanie jej do nas priorytetowym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
Powrót